کشاورزی, وبلاگ

خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب

خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی

خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب

خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی

هنگام خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی ممکن است یا قیمت مناسب گیرمان نیاید، یا کیفیت مطلوب را نتوانیم پیدا کنیم. قیمت لوله پلی اتیلن باید مناسب باشد. نه آن قدر ارزان که به کیفیت مطلوب نرسد و برای کشاورزی و دامداری مناسب نباشد، نه آن قدر بالا که ارزشش را نداشته باشد. وابسته به محصولی که تولید می‌کنید، قیمت لوله و کیفیت آن می‌تواند متفاوت باشد. اما در هر صورت، باید مناسب‌ترین لوله برای کشاورزی، آبیاری، دامداری یا آبرسانی را استفاده کنید.


انتخاب قبل از خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی

مهم ترین تصمیمی که قبل ار خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی بگیرید، انتخاب نوع لوله‌هایی است که نیاز دارید. اگر آبرسانی تا نزدیکی مزرعه یا باغ انجام شده باشد، شما نیازی به لوله آبرسانی ندارید. اما اگر، باغ و زمین در جایی است که لوله‌کشی آب شهری یا روستایی تا نزدیکی آن نیامده باشد، نیاز به لوله آبرسانی پلی اتیلن نیز خواهید داشت. این لوله باید کیفیت مناسبی برای انتقال آب داشته باشد تا سلامتی آب برای دامداری و کشاورزی را تضمین کند.


لوله پلی اتیلن آبرسانی و لوله آبیاری پلی اتیلن


دلیل اصلی که لوله پلی اتیلن را برای آبرسانی انتخاب می‌کنند، فرایندهای پایدارسازی انجام شده روی لوله است. رنگ سیاه لوله به دلیل اضافه شدن کربن و انجام این فرایند است که ماندگاری و سلامت لوله را تا 50 سال و حتی 75 سال بالاتر می‌برد.


خرید لوله آبیاری کشاورزی

لوله پلی اتیلن آبیاری کشاورزی در چند دسته می‌گنجند که هر دسته، موارد متفاوت خودش را دارد. دسته اول، نوار تیپ آبیاری است که در دو نوع نوار تیپ بغل دوخت و نوار تیپ پلاک دار تولید می‌شود. تفاوت این دو نوار در نوع آبیاری و تعداد و فاصله روزنه‌ها مشخص می‌شود. نوار تیپ بغل دوخت، روزنه‌های بیشتر و میزان آبیاری غیر یکنواخت دارد و نوار تیپ پلاک دار، میزان آبیاری یکنواخت و روزنه‌های کمتری دارد.


راهنمای خرید لوله پلی اتیلن  و قیمت لوله پلی اتیلن


قیمت خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی و آبیاری و آبرسانی


با توجه به نوع محصولی که دارید، از صیفی جات و سبزیجات گرفته تا نهال‌ها و درخت‌های دیگر، نوار آبیاری می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اگر در شروع تولید، نوار تیپ آبیاری را فقط برای صیفی‌جات به کار می‌بردند، در حال حاضر کیفیت استفاده از آن بالا رفته است.

در مقابل، لوله آبیاری هم وجود دارد که اجازه می‌دهد با نصب آب پاش و درپیرهای مختلف، نوع آبیاری خود را تعیین کنید. آبیاری قطره‌ای، آبیاری بارانی، آبیاری تحت فشار و مدل‌های دیگر، با لوله پلی اتیلن آبیاری انجام می‌شود.


انواع زیادی برای آبیاری کشاورزی وجود دارند و هر کدام روش‌های خودشان را دارند. بعضی از محصولات نیاز به آبیاری قطره‌ای دارند. بوته‌های کوتاه، سبزیجات، گل کاری و صیفی جات، جزو این دسته از محصولات هستند. نوار آبیاری و آبیاری قطره‌ای برای این گیاهان مناسب تر است. فضای کمتری می‌گیرند و بیشتر به کار می‌آیند.

در مقابل، زمین‌های بزرگ کشاورزی نیاز به مدل‌های دیگری از آبیاری دارند. مانند آبیاری تحت فشار و آبیاری بارانی که سطح وسیعی از زمین را به شکل مکانیزه آبیاری می‌کند. قسمت عمده این مدل‌های آبیاری هم با خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی امکان پذیر است.

خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی


خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی برای زمین بزرگ

زمین‌های بزرگ، نیاز دارند که حتماً از مدل‌های آبیاری بارانی و تحت فشار استفاده کنند. در نتیجه لوله‌ای که انتخاب می‌کنند، باید تحمل فشار بالای آب را داشته باشد. در نتیجه کیفیت مناسبی نداشته باشد، تمام زمین زراعی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی با نیت کاهش نیاز به نیروی انسانی انجام می‌شود. اگر لوله با کیفیتی استفاده نشود، نیاز به نیروی انسانی هنوز وجود خواهد داشت. 

اگر خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی را بتوانیم با کیفیت مناسب و قیمت منصفانه به دست بیاوریم، سیستم لوله‌کشی مزرعه و باغ به راحتی انجام می‌شود. راحت بودن خیال کشاورز و زمین‌دار برای آبیاری و آبرسانی، باعث می‌شود که وقت بیشتری برای عرضه و فروش بگذارد. بهبود کیفیت لوله‌کشی و بالا رفتن میزان اعتماد کشاورز به سیستم آبیاری، نتیجه‌های خیلی خوبی در فروش نهایی خواهد داشت.

تولید محتوای پارس زانوس

پارس زانوس در اینستاگرام

نوشته های مشابه